סטלה ויינשטיין: "צריך לעצור את השיח המטופש סביב ביבי"

    אסתי פלד No Comments on סטלה ויינשטיין: "צריך לעצור את השיח המטופש סביב ביבי"

    מנכ"לית מפלגת ימינה לשעבר, סטלה ויינשטיין ב"מהדורה המרכזית": "בכל סיבוב נוסף של בחירות אנחנו רואים את אחוזי ההצבעה יורדים כי את הציבור לא מעניין כן ביבי או לא. צריך לצאת מהשיח המטופש הזה ולהתחיל לשאול את ראשי המפלגות איך הם יכולים לפתור את בעיית הקיום הבסיסי במדינה"

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"לית מפלגת ימינה לשעבר, סטלה ויינשטיין שוחחה הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית ומתחה ביקורת חריפה על המערכת הפוליטית שבורחת מעיסוק בנושאים החשובים. לדברי ויינשטיין "מבחינה כלכלית אי אפשר לחיות כאן, החינוך במצב רעוע לחלוטין, עלויות הדיור מטורפות. אני לא חושבת שהשאלה היא ביבי או לא. לבעלי האחוזות – שאלה רוב ראשי המפלגות – לא אכפת מה קורה עם בעלי המשכנתאות".

    היא הוסיפה: "בכל סיבוב נוסף של בחירות אנחנו רואים את אחוזי ההצבעה יורדים כי את הציבור לא מעניין כן ביבי או לא. צריך לצאת מהשיח המטופש הזה ולהתחיל לשאול את ראשי המפלגות איך הם יכולים לפתור את בעיית הקיום הבסיסי במדינה".

    ויינשטיין הדגימה: "כשאתה בא לראיון עבודה – אתה לא מבקש קודם כל שיעסיקו אותך ורק אחרי זה תראה להם את קורות החיים. בבחירות הפוליטיקאים בראיון עבודה אצלנו". היא התייחסה לדברים שאמר קודם לכן חה"כ ישראל כ"ץ: "כץ אומר את זה כי אין לו תוצאות, אין לו מצע. כולם נהנים מהשיח הרדוד הזה כי אין להם באמת שמץ של מושג מה הם הולכים לעשות. אף אחד מהם לא בא מהעולם המקצועי והעסקי. כולם פוליטיקאים שזה כל עיסוקם. לי אין למי להצביע".

    היא תקפה את שר האוצר, איווט ליברמן: "אני לא חושבת שלציבור העולים שאותו הוא מתיימר לייצג הוא נתן איזו בשורה מאז כניסתו לפוליטיקה. אל תתנו לו להתעסק בשנאת החרדים שזו דרך להסתתר מהכישלונות שלו. קודם כל שיפתור את בעיות האנשים שבחרו בו לפני שהוא מדבר על החרדים".

    ויינשטיין אמר בנוסף כי "ממשלת 61 מנדטים ולא משנה מאיזה צד, זו ממשלה מאוד קשה עד בלתי אפשרית לניהול. אנחנו היינו שבויים של פוליטיקאים בגרוש שכל מה שמעניין אותם זה הג'וב הבא שלהם. לא צריכה לקום ממשלה צרה".

    על משבר הסוכנות עם רוסיה אמרה: "הממשלה מנסה לגמד את זה. הסיפור הוא משמעותי. יש כרגע 600 אלף יהודים בתוך רוסיה ומבחינה מדינית זה המצב הגרוע ביותר מאז ירידת מסך הברזל. גם האנטישמיות שם הולכת ומחמירה. כבר היום לוקח תהליך של כמעט שנה לעלות לישראל. צריך לצלצל בכל הפעמונים".



    0 תגובות